ارسال به دوست  نسخه چاپي 

سعید سیدی، مدیرعامل شرکت بهاور آکال:

برگزاری نمایشگاه، یکی از ابزارهای مارکتینگ برای شرکت‌ها است

مهندس سعید سیدی، مدیرعامل شرکت بهاور آکال، یکی از پیشکسوتان فعال در حوزه واردات ماشین‌آلات و تجهیزات آزمایشگاهی است.

 

وی در گفت‌وگویی که در حاشیه برگزاری شانزدهمین نمایشگاه ایبکس داشتیم، به حضور مستمر خود در نمایشگاه از سال 1393 تا کنون اشاره نمود و اظهار کرد: حضور ما در سال‌های قبل، در شرکت خوشنام کالاداران بود و پس از آن شرکت خانوادگی بهاور آکال تأسیس شد و امسال با این برند در نمایشگاه حاضر شدیم. 

سیدی با اشاره به اینکه صنعت آرد و نان از مهم‌ترین صنایع کشور است و به لحاظ استراتژیک بودن محصول تولیدی، محدودیت‌هایی متوجه این صنعت شده است، تصریح کرد: محصول خروجی صنعت آرد، استراتژیک است و نان مردم را تأمین می‌کند لذا این صنعت به لحاظ شرایط اجتماعی-سیاسی محدودیت‌هایی دارد که این محدودیت‌ها زیاد شده و امیدواریم با همکاری صنعتگران بتوانیم کاستی‌ها را هم در حوزه واردات هم در حوزه تولیدات داخلی جبران کنیم. 

مدیرعامل شرکت بهاور آکال با بیان اینکه آینده این صنعت، قابل پیش‌بینی نیست، گفت: امید است با سیاست‌گذاری صحیح، آینده صنعت رو به بهبود باشد تا فعالان حوزه بتوانند در فضایی شفاف، فعالیت نمایند. 

وی در ادامه در خصوص سطح برگزاری نمایشگاه اظهار کرد: متأسفانه سطح نمایشگاه سال به سال ضعیف‌تر می‌شود. شرایط اقتصادی و سیاسی کشور و جهان، تأثیر خود را روی برگزاری نمایشگاه گذاشته و امیدواریم با بهبود شرایط یاد شده، شاهد برگزاری نمایشگاه با استانداردهای جهانی در کشور باشیم. 

سیدی در پایان با بیان اینکه نمایشگاه در هر صنعتی، ابزاری برای تحقیق بازار، نوآوری و معرفی محصولات تولیدکنندگان و واردکنندگان است و به نوعی ابزاری برای مارکتینگ شرکت‌ها محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: متأسفانه تا رسیدن به استانداردهای جهانی برگزاری نمایشگاه، راهی طولانی را باید طی کنیم تا حداقل به سطح نمایشگاه‌های کشور همسایه، ترکیه، برسیم. 

 

خبرنگار: ندا کاظمی ترکی