ارسال به دوست  نسخه چاپي 

کمپانی ADM به دلیل نوآوری های پروتئینی خود در لیست Fortune قرار گرفت

به گزارش نگاه هستی به نقل از Worldgrain، کمپانی ADM در فهرست جهانی در Fortuna در سال 2021، در رتبه 27 قرار گرفت .این لیست50 شرکت برتر را که از طریق عملکرد هایی که در راستای بخشی از اهداف اصلی شرکت آنها هستند و تأثیر مثبت می گذارد ، رتبه بندی می کند.

 

 

کمپانی  ADM در بیش از هفت دهه پیشگام نوآوری در زمینه پروتئین بوده است که از دهه های 1950 و 1960 اختراع پروتئین گیاهی آغاز شد. این شرکت به عنوان اولین جایگزین گوشت گیاهی ثبت اختراع کرد و اولین گوشت سویا در جهان را در سال 1991 تولید کرد.

در حال حاضر ، ADM بر طعم ، بافت و عملکرد تمرکز می کند تا محلول های پروتئینی را که در انواع فرهنگ های غذایی در سراسر جهان قابل استفاده است ، ایجاد کند.

این کمپانی همچنین سرمایه گذاری های گسترده ای در محلول های پروتئینی مبتنی بر گیاهان و سلول ، تخمیر میکروبی ، حشرات و موارد دیگر انجام داده است.

رئیس و مدیر ارشد اجرایی ADM می گوید: آینده صنعت غذا به یافتن منابع پروتئینی پایدار و متنوع بستگی دارد که جهان را در سالهای آینده از نظر تغذیه تامین می کند.ADM به عنوان یک رهبر جهانی در ایجاد روش های نوین تغذیه ای و پروتئینی با تخصص فوق العاده، به طور منحصر به فردی موقعیت دارد تا موج بعدی نوآوری های پروتئینی را هدایت کند.

بر اساس تحقیقات انجام شده ، تا سال 2050 ، جهان به 60 درصد غذای بیشتر برای تغذیه جمعیت در حال رشد نیاز خواهد داشت.بیشتر مصرفکنندگان به دلایل بهداشتی و زیست محیطی از شیوه زندگی انعطاف پذیر تری پیروی می کنند. ADM گفت که یک رویکرد متنوع مورد نیاز است و پروتئین های جایگزین یکی از راه های ایجاد پایداری در تغذیه جهان است ،اما در عین حالی که باید اثرات محیطی تولید غذا را کاهش دهد.کمپانی ADM متعهد است که پیشگام علم و نوآوری باشد زیرا تامین غذای سالم و مقوی برای  نسل های بعد و جمعیت رو به رشد ضروری است و این کمپانی این کار را به روشی پایدار انجام می دهد.

فهرست Fortune Change the World که به رسمیت شناخته می شود، سالانه شرکت هایی با درآمد سالانه 1 میلیارد دلار یا بیشتر که از طریق فعالیت هایی که بخشی از استراتژی اصلی کسب و کار آنها است تأثیر اجتماعی مثبتی داشته اند را، در لیست خود جای می دهد. نویسندگان و ویراستاران Fortune ، با کمک معیارهای مشترک ، شرکتها را با این چهار عامل ارزیابی می کنند:تأثیر ملموس آنها بر اجتماع ؛ نتایج کسب و کار ؛ منفعت وتأثیرگذاری اجتماعی برای شرکت ؛ میزان نوآوری ؛ و یکپارچگی شرکت.