ارسال به دوست نسخه چاپي
حضور قوی شرکت تک ماکارون پس از یک دهه در نمایشگاه آگروفود
شرکت تک ماکارون که از شرکتهای پیشتاز در حوزه تولید ماکارونی است، اولین تولیدکنندهای بود که برای نخستین بار در رقابت با شرکتهای خارجی توانست اعتماد مردم ایران را جلب کند و کشور را از واردات ماکارونی بینیاز نماید. طی این سالها، شاهد رشد و توسعه این شرکت در حوزه تولید انواع ماکارونی باکیفیت بودهایم که موفق به فتح بازارهای بینالمللی نیز شده است.
امسال پس از یک دهه، شرکت تک ماکارون در بیست و نهمین نمایشگاه بینالمللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشینآلات و صنایع وابسته «آگروفود» شرکت نمود. شایان ذکر است غرفه این شرکت از جمله غرفههای پررونق نمایشگاه به واسطه حضور بازدیدکنندگان بود و ما شاهد نشستهای تعاملی این شرکت با بازدیدکنندگان بودیم. در حاشیه این نمایشگاه، با دکتر منتصری، مدیر بازاریابی تک ماکارون گفتوگویی داشتیم که شرح آن در پی میآید؛ وی با بیان اینکه شرکت تک ماکارون در دهه گذشته در نمایشگاه شرکت نداشته است، اظهار کرد: از سال ۹۰، استراتژی تک ماکارون مبنی بر حضور در نمایشگاههای بینالمللی بوده و در سال جاری، این استراتژی علاوه بر بازارهای بینالمللی، بازارهای داخلی را نیز مورد هدف قرار داده است. در حال حاضر نیز با توجه به اینکه تنوع محصولات تک ماکارون، رشدی قابل ملاحظه داشته و بازار، میزبان محصولات جدید تولیدی و تغییر در بستهبندی محصولات بوده است بنابراین لزوم شرکت در نمایشگاه به جهت معرفی آنها به مخاطبان، احساس میشد. منتصری به استقبال بینظیر بازدیدکنندگان نمایشگاه از غرفه تک ماکارون اشاره نمود و بیان کرد: طی روزهای نمایشگاه، بسیاری از دیدارها با ذینفعان شرکت تازه شده و نشستهایی مؤثر در تعامل با همکاران برگزار شد و نمایشگاه زمینهساز تبادل اطلاعات و رونق ارتباطات بود.