ارسال به دوست نسخه چاپي
کدهای QR نوین روی جعبههای ماکارونی برای نابینایان و ناشنوایان
کمپانیBarilla ، تولیدکننده ماکارونی، همکاری خود را با Be My Eyes، پلتفرمی که پشتیبانی صوتی و بصری را برای مصرفکنندگان کمبینا ارائه میکند، گسترش داده و با کمک این پلتفرم، کدهای QR جدیدی را به 10 مورد از محصولات ماکارونی خود افزوده است.
به گزارش نگاه هستی به نقل از foodbusinessnews، این همکاری در سال 2021 آغاز شد و Barilla اولین شرکت غذایی بود که با Be My Eyes همکاری کرد. همچنین در سال 2021، کمپانس Kellogg UK با NaviLens، یک سیستم هوشمند که به افراد کمبینا کمک میکند، همکاری کرد تا دسترسی افراد نابینا را به اطلاعات محصول غلات صبحانه این شرکت افزایش دهد. این برنامه به این صورت است که با تلفن همراه هوشمند، به راحتی میتوان کد منحصر به فرد موجود در بسته را تشخیص داده و اطلاعات محصول را برای افراد کمبینا و نابینا پخش کرد. فناوری NaviLens شامل مربعهای رنگی با کنتراست بالا روی زمینه سیاه است و مصرفکنندگان برای اسکن آن به دانستن محل دقیق کد نیازی ندارند. حالا کدهای QR جدید Barilla روی جعبههای پنه، اسپاگتی، فارفاله، روتینی، ریگاتونی، روتینی سهرنگ، اسپاگتی نازک، فتوچینی و لینگوئین نمایش داده میشود. لورا بیرک، معاون منابع انسانی Barilla گفت: اطمینان از دسترسی مصرفکنندگان به اطلاعات و کیفیت محصول که به آنها امکان میدهد محصولات ما را بهتر بشناسند، بسیار مهم است. Be My Eyes ثابت کرد که نقش مفید و مهمی برای خریداران ماکارونی ما ایفا میکند و از هدف Barilla برای دسترسی گسترده مشتریان به محصولات ما پشتیبانی میکند. ما هیجانزده هستیم که در اوج پیشرفت در صنعت خود به سر میبریم تا دسترسی افرادی را که نیازمند کمک هستند به محصولات خود افزایش دهیم. پس از اسکن کد QR این محصولات با گوشی هوشمند، مشتریان از طریق برنامه Be My Eyes به کارشناسان Barilla متصل میشوند، جایی که میتوانند هرگونه اطلاعات مربوط به شکلهای ماکارونی، مواد اولیه، دستورالعملهای پخت و تاریخ انقضا را درخواست کنند. هانس یورگن، بنیانگذار Be My Eyesگفت: هر روز هزاران نفر از افراد درگیر با چالش بینایی، برای تجربه زندگی مستقل به Be My Eyes رجوع میکنند. Barilla با افزودن کدهای QR به بستهبندی محصولات خود، گامی بیسابقه برای حمایت از مشتریان نابینا یا کمبینا برداشته است و فقط به اندازه یک اسکن و یک کلیک با ارائه کمک به مصرفکنندگان خود فاصله دارد.